Politica de confidențialitate

INFORMARE PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

În cadrul societății G&G PAPER SRL facem tot posibilul să oferim produse, servicii și experiențe extraordinare. Ne bucurăm că sunteți clientul nostru și prețuim loialitatea dvs. Suntem conștienți de faptul că pentru fiecare client confidențialitatea reprezintă o problemă importantă. Am dezvoltat această Informare pentru a explica practicile noastre cu privire la datele personale pe care le colectăm de la dvs. sau despre dvs. pe acest site sau prin aplicațiile/formularele noastre, prin comunicări scrise sau orale cu noi, atunci când vizitați proprietatea noastră sau din alte surse.

DATELE PERSONALE PE CARE LE COLECTĂM

Există posibilitatea să colectăm date cu caracter personal la fiecare întâlnire sau interacțiune cu oaspeții, precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Aceste informații personale pot include: datele dumneavoastră de identificare; datele dumneavoastră de contact; informații referitoare la rezervarea, sejurul sau vizita dumneavoastră în cadrul proprietății noastre; informații legate de achiziționarea și primirea de produse sau servicii; caracteristici personale, naționalitate, numărul pașaportului și data și locul emiterii acestuia; informații privind plata, cum ar fi numărul cardului dumneavoastră de credit și alte informații cu privire la card, precum și informații de autentificare și alte detalii legate de facturare și conturi asociate cu sistemul mobil de facturare; preferințele oaspeților; informații despre autovehiculele pe care este posibil să le aduceți la proprietatea noastră; recenzii și opinii referitoare la facilitățile noastre de cazare (dacă sunt identificate sau asociate cu dumneavoastră); și alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați sau pe care le putem obține despre dumneavoastră.
În plus, colectăm și alte informații personale, în anumite situații, cum ar fi:
  • Sondaje: Există posibilitatea să solicităm date demografice sau alte date personale în cadrul sondajelor efectuate asupra clienților.
  • Colectarea la locație:  Colectăm informații personale suplimentare în timpul înregistrării/cazării la proprietatea noastră, inclusiv informații care pot fi solicitate de lege. Putem folosi și camere video sau televiziune cu circuit închis și alte măsuri de securitate la proprietățile noastre care pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților și vizitatorilor în locuri publice, precum și informații asociate locației dvs. în timp ce va aflați pe proprietatea noastră (prin cardurile de acces și alte tehnologii). Este de asemenea posibil să utilizăm televiziune cu circuit închis și alte tehnologii care înregistrează audio sau video pentru protecția personalului nostru, a oaspeților și a vizitatorilor proprietății noastre în cazurile permise de lege.
  • Profilurile evenimentelor:  Dacă planificați un eveniment la noi, colectăm specificații privind conferința sau evenimentul, data evenimentului, numărul de invitați, detalii privind spațiile de cazare, iar pentru evenimentele corporative, informații referitoare la organizația dvs. În plus, colectăm informații despre oaspeții care fac parte din grupul sau evenimentul dumneavoastră. Dacă ne vizitați în cadrul unui grup, este posibil să deținem informații personale despre dumneavoastră pe care ni le-a furnizat grupul și să vă trimitem reclame în urma sejurului dumneavoastră împreună cu grupul sau în urma participării la un eveniment, în funcție de preferințele dumneavoastră și conform legii. Dacă ne vizitați în cadrul unui eveniment, este posibil să transmitem informații personale despre dumneavoastră organizatorilor evenimentului, în măsura permisă de lege
Pe lângă informațiile pe care le colectăm de la dvs. în mod direct, putem deduce informații despre dvs. în funcție de informațiile pe care ni le furnizați sau în funcție de alte informații pe care le primim.

INFORMAȚII PERSONALE PE CARE LE COLECTĂM DE LA TERȚE PARȚI

Este posibil să colectăm informații despre dumneavoastră și de la terți, de la serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dumneavoastră pentru aceste servicii și din alte surse terțe care sunt autorizate să ne transmită datele dumneavoastră. Utilizăm și distribuim aceste informații (și putem adăuga aceste informații la alte informații pe care le deținem despre dumneavoastră) în scopurile descrise în această Informare.

UTILIZAREA DATELOR PERSONALE COLECTATE DESPRE DVS.

Folosim informațiile dvs. personale în scopuri diferite, inclusiv pentru a oferi și a personaliza serviciile pe care le solicitați și le așteptați din partea societății noastre, pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate în cameră și oriunde pe proprietatea noastră și a efectua acțiuni directe de marketing și promoții, asa cum este prezentat mai jos în detaliu:
  • Planificarea conferințelor și a evenimentelor: Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a vă furniza informații cu privire la planificarea conferințelor și evenimentelor.
  • Marketing și comunicare: Este posibil să folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a vă furniza sau oferi buletine informative, promoții și oferte speciale recomandate, precum și alte mesaje publicitare în funcție de orice preferințe privind comunicarea exprimată de dumneavoastră. Folosim informațiile dvs. pentru a furniza mesaje în cadrul sejurului, alerte cu privire la cont și confirmări pentru rezervări. Putem transmite aceste comunicări prin e-mail, prin poștă, prin publicitate online, rețele de socializare, telefon, mesaje text (inclusiv SMS și MMS), notificări, mesaje în aplicație și alte mijloace. Cu acordul dumneavoastră, folosim conținutul generat de utilizator (cum ar fi fotografii) de la serviciile aferente rețelelor de socializare pentru a afișa reclame pe site-ul nostru web și în aplicațiile noastre. Este posibil să colectăm informații și de pe cardul dumneavoastră, care pot fi asociate cu informațiile personale și utilizate de G&G PAPER SRL și să vă prezentăm și/sau transmitem mesaje publicitare orientate pe baza metodei dumneavoastră de plată și în funcție de preferințele dumneavoastră de comunicare.
  • Imbunătățirea serviciilor: Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a ne asigura că site-ul nostru, produsele și serviciile reprezintă interes pentru dvs. Folosim informațiile dvs. personale și pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate în cameră și oriunde pe proprietatea noastră.
  • Corectitudinea, analiza și personalizarea datelor: Vă putem solicita informațiile personale cu date din surse terțe cu scopul de a actualiza și a analiza informațiile dvs. Ne bazăm și pe informații de la terți pentru a putea oferi servicii mai bune și mai personalizate. Spre exemplu, dacă vă conectați rețele de socializare sau alte conturi la serviciile noastre, putem folosi aceste informații pentru a face experiența dvs. cu noi mai personală și socială, sau putem să o partajăm și să o folosim după cum este descris în prezenta Informare.

INFORMAȚIILE PERSONALE PE CARE LE TRANSFERĂM

Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil să transmitem informațiile dumneavoastră personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe parți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
  • Evenimente în grup sau întalniri:  Dacă vizitați proprietatea noastră în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, dacă este cazul, cu oaspeții care organizează sau participă la întâlnire sau eveniment.
  • Servicii la locație: Este posibil să transmitem informații personale furnizorilor de servicii la proprietate, cum ar fi servicii de tip concierge sau cine festive.
  • Furnizorii de servicii:  Ne bazăm pe terți pentru a furniza servicii și produse în numele nostru și putem partaja informațiile dvs. personale cu aceștia, în mod corespunzator. Furnizorii noștri de servicii sunt obligați prin contract să protejeze informațiile dumneavoastră personale și nu le pot utiliza sau distribui în alt mod, cu excepția cazurilor impuse prin lege. Cu toate acestea, furnizorii noștri de servicii de detectare a fraudelor pot utiliza, dar nu distribui, informațiile dumneavoastră personale în scopul detectării fraudelor. Putem folosi furnizori de servicii pentru a vă comunica noutăți și oferi materiale promoționale și comerciale în numele nostru, inclusiv reclame online și pe mobil personalizate în funcție de preferințele dumneavoastră și conform legislației aplicabile. Putem partaja informații cu furnizorii de servicii și pentru a vă permite să creați itinerarii prin selectarea site-urilor, activităților și restaurantelor din liste personalizate pentru dvs. pe baza preferințelor și a informațiilor obținute de la terți.
  • ltele:A  Pe lângă aceasta, G&G PAPER poate dezvălui informații personale pentru: (i) a respecta legile aplicabile, (ii) a răspunde cererilor guvernamentale sau ale autorităților publice, (iii) a proteja drepturile, confidențialitatea, siguranța sau proprietatea noastră, vizitatorii site-ului, clienții, angajații sau publicul, (iv) a ne permite să găsim remedii disponibile sau să limităm daunele pe care le putem susține, (v) a aplica termenii și condițiile site-urilor noastre și (vi) a răspunde la o urgență.

INFORMAȚII SENSIBILE

Termenul „informatii sensibile“ se referă la informatiile privind originea dumneavoastră rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice, calitatea de membru sindical, sănătatea, viața sexuală sau orientarea sexuală, informații genetice, antecedente penale și orice alte date biometrice utilizate în scopul identificării unice. Datele dvs. sensibile nu vor fi combinate cu alte date personale pe care le colectăm. De asemenea, putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dumneavoastră pentru a vă servi mai bine și a vă îndeplini nevoile speciale (de exemplu, furnizarea accesului pentru persoanele cu nevoi speciale).

INFORMAȚII PERSONALE DESPRE MINORI

Nu colectăm în mod conștient informații personale despre persoanele sub 18 ani. În calitate de părinte sau tutore, vă rugăm să nu permiteți copiilor să transmită date personale fără permisiunea dvs.

LINKURI CĂTRE SITE-URILE WEB ȘI SERVICIILE TERȚILOR

Site-ul nostru și aplicațiile mobile pot conține linkuri către site-uri terțe. Rețineti faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate ale site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale. Folosirea serviciilor de internet pe proprietate cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor terți de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv, sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

PROTEJAREA DATELOR PERSONALE

G&G PAPER va lua toate măsurile rezonabile pentru: (i) a proteja informațiile personale de accesul neautorizat, de dezvăluire sau de distrugere și (ii) a păstra informațiile personale precise și actualizate după caz. Cerem și afiliaților și furnizorilor noștri de servicii cu care partajăm informații personale să facă eforturi rezonabile pentru a păstra confidențialitatea informațiilor personale despre dvs. Pentru tranzacțiile online, utilizăm măsuri tehnologice rezonabile pentru a proteja informațiile personale pe care ni le transmiteți prin intermediul site-ul nostru. Totuși, din păcate, niciun sistem de securitate sau sistem de transmitere a datelor pe internet poate garanta securitatea datelor dvs. Pentru protecția vieții dumneavoastră private, vă recomandăm să nu ne transmiteți numerele cardurilor de credit sau orice alte informații personale confidențiale prin e-mail. Nu vă vom contacta prin mesaje mobile/text sau prin e-mailuri pentru a vă solicita informații confidențiale sau detalii privind cardul de credit. Vom solicita detaliile cardului de credit doar prin telefon atunci când faceți o rezervare.

MODIFICAREA ȘI ACCESAREA DATELOR DVS. PERSONALE

Conform legislației în vigoare, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de opoziție, dreptul de ștergere a datelor, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate și dreptul de a vă adresa justiției. Ne puteți solicita să vă informăm cu privire la datele personale pe care le păstrăm despre dumneavoastră, iar în cazurile necesare ne puteți solicita să actualizăm, corectăm și/sau ștergem datele dumneavoastră personale pe care le păstrăm în baza noastra de date activă. Vom face toate actualizările și modificările necesare în timpul specificat de legea aplicabilă și, în cazul permis de lege, putem solicita o taxă adecvată pentru a acoperi costurile de a răspunde la solicitare. Vă rugăm să transmiteți respectivele cereri în scris, la adresa  office@hotelscandinavia.ro .
Pentru a vă proteja confidențialitatea, putem răspunde la astfel de solicitări la adresa de e-mail pe care ați înregistrat-o sau ne-ați furnizat-o prin alte metode. Rețineti faptul că, în cazul în care faceți o solicitare de ștergere a datelor, există posibilitatea să nu vă putem oferi calitatea și varietatea serviciilor cu care sunteți obișnuit.
De asemenea, în anumite circumstanțe, în funcție de legislația aplicabilă, ne puteți solicita să încetăm transmiterea informațiilor personale despre dumneavoastră către partenerii noștri de afaceri sau puteți solicita ca G&G PAPER să înceteze utilizarea informațiilor personale despre dumneavoastră, scriindu-ne la adresa de e-mail de mai sus. Vom încerca să onorăm această solicitare, în conformitate cu legislația în vigoare.

PĂSTRAREA DATELOR PERSONALE

Păstrăm datele dvs. personale pentru perioada necesară realizării scopurilor explicate în prezenta Informare, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.
Vom distruge informațiile dumneavoastră personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite.
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, prin tocarea sau arderea documentelor pe suport de hârtie sau în alt mod, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi distruse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

ALEGERI - COMUNICĂRI DE MARKETING

Dacă ne-ați furnizat informațiile dumneavoastră de contact (adresa poștală, numărul de fax, adresa de e-mail sau numărul de telefon), este posibil să vă informăm, în funcție de preferințele exprimate de dumneavoastră și cu acordul dumneavoastră în cazurile necesare, despre produsele și serviciile noastre sau să vă invităm la evenimente prin e-mail, publicitate online, rețele de socializare, telefon, mesaje text (inclusiv SMS si MMS), notificări automate, alerte în aplicație, poștă, centrul nostru de asistență pentru clienți și alte mijloace.

MODIFICĂRI ALE INFORMĂRII

Există posibilitatea să aducem modificări acestei Informări periodic. Dacă vom efectua modificări semnificative acestei Informări, vom publica un link către Informarea revizuită pe pagina de pornire a site-ului nostru, iar dacă v-ați înregistrat pentru oricare dintre produsele sau serviciile noastre, vă vom informa prin intermediul unui canal de comunicare cu privire la furnizarea acestora. Orice schimbare a prezentei Informări va intra în vigoare în momentul publicării Informării revizuite pe site.